Пошук

Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою

Дата: 21.07.2017 10:44
Кількість переглядів: 647

Відповідно до рішення виконавчого комітету Ківерцівської міської ради №61 від 05.07.2017 року «Про затвердження порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів та ордерів на проведення земляних робіт на території м. Ківерці» уповноваженим органом з питань видачі дозволів є відділ капітального ремонту, комунального господарства та майна Ківерцівської міської ради.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

Надання дозволу на порушення об’єктів благоустрою, переоформлення дозволу, видача дубліката, анулювання дозволу

(назва адміністративної послуги)

Відділ капітального ремонту, комунального господарства та майна Ківерцівської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

1

Місце подання заяви та документів (місцезнаходження, режим роботи)

м. Ківерці, вул. Шевченка, 14 

Виконавчий комітет Ківерцівської міської ради                                           Відділ капітального ремонту, комунального господарства та майна

з 8.00 до 17.00, 

обідня перерва з 13.00 до 13.45                 

2

Необхідність отримання послуги

Проведення будь-яких видів земляних робіт підприємствами, організаціями, установами, громадянами на території міста

3

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява від суб’єкта господарювання за формою встановленого зразку

4

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання послуги

1) заяву у встановленій формі, завірену печаткою (для юридичних осіб);
2) схематичний план з визначенням місця виконання робіт або траси прокладання чи ремонту комунікацій з прив’язкою відносно прилеглих вулиць;
3) лист погодження підписаний зацікавленими організаціями, комунікації яких знаходяться у місці проведення робіт;
4) копія наказу про призначення відповідальної особи за проведення робіт (юридичні особи);
5) технічні умови на підключення до інженерних мереж;
6) договір на відновлення шляхового покриття та елементів благоустрою в обумовлені терміни.

5

Порядок та спосіб подання документів

Заява з пакетом документів подається суб'єктом звернення (юридичною особою/фізичною особою – підприємцем) – особисто, керівником або уповноваженим представником за довіреністю (дорученням)

6

Платність (безоплатність) надання послуги

Безоплатно

7

Строк надання послуги

5 робочих днів - для надання дозволу на порушення об’єктів благоустрою;

2 робочих дні - для переоформлення, надання дублікату дозволу на порушення об’єктів благоустрою та/або його анулювання.

8

Результат надання послуги

1) Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою та лист-погодження;

2) Дублікат дозволу на порушення об’єктів благоустрою та лист-погодження;

3) Переоформлений дозвіл на порушення об’єктів благоустрою та лист-погодження;

4) Вмотивований лист-відмова у наданні дозволу із вхідним пакетом документів.

9

Перелік підстав для відмови у наданні послуги

1) подання суб’єктом господарювання чи фізичною особою неповного пакета документів, необхідних для одержання дозволу згідно із встановленим переліком;

2) невідповідність поданих документів вимогам законодавства;

3) виявлення недостовірних відомостей у поданих документах.

10

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання дозволу

- Закон України “Про місцеве самоврядування  в Україні”; - Закон України “Про благоустрій населених пунктів“;

- постанова Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 року №870;

-  Правила благоустрою в місті Ківерці, затверджені рішенням міської ради від 23.03.2017 року №17/12;

-  Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.2005 № 2806-IV;

- Закон України «Про перелік документів дозвільного  характеру у сфері господарської діяльності» від 19.05.2011 № 3392-VI;

- Порядок видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів та ордерів на проведення земляних робіт на території м. Ківерці затверджений рішенням виконавчого комітету № 61 від 05.07.2017 року.

11

Дозвіл не вимагається, якщо земляні та/або ремонтні роботи проводяться

- особами, які мають документ, що посвідчує право власності або право користування земельною ділянкою, у тому числі право земельного сервітуту;

- у рамках підготовчих або будівельних робіт, право на проведення яких оформлене в установленому законодавством порядку.

12

Відповідальність осіб за проведення земляних та/або ремонтних робіт

Відповідальні особи за проведення робіт притягуються до адміністративної відповідальності згідно ст. 152 КУпАП у випадку:

- виконання земляних робіт без ордеру;

- перекриття проїжджої частини вулиць без погодження з органами місцевого самоврядування та поліції, не попередження автоперевізників;

- недотримання термінів виконання робіт та благоустрою території, визначених ордером;

- недотримання належного санітарного стану в місті виконання робіт;

- порушення умов безпеки руху пішоходів та автотранспорту;

- недотримання технології робіт згідно Державних будівельних норм.

- недотримання інших умов проведення земляних робіт, затверджених цим Порядком.

Сплата штрафу не звільняє особу від обов’язку відновлення пошкоджених об’єктів благоустрою.

 

 

 

Міський голова                                                                                                                                             В. Жгутов

Щербяк

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.