Відбулася перша зустріч команди, яка буде виконувати роботу з брендування Ківерцівської міської ОТГ
24 січня 2020 року у Ківерцівській міській раді відбулася перша зустріч команди, яка буде виконувати роботу з брендування Ківерцівської міської об’єднаної територіальної громади.
У зустрічі взяли участь: голова громади Володимир Жгутов, секретар міської ради Оксана Баранович, перший заступник міського голови Ігор Мисковець, заступник міського голови Ольга Поліщук, члени робочої групи Ольга Матвійчук та Петро Чайка. Фасилітатором наради виступила директор Агентства регіонального розвитку м.Славутича Київської області Арина Старовойтова, яка розповіла про те, для чого потрібно здійснювати брендинг громади та поділилася досвідом подібної роботи. Після презентації ресурсних можливостей та потенціалу громади, визначення поточних проблем у життєдіяльності Ківерцівської міської ОТГ, учасники наради обговорили якими будуть основні етапи процесу брендингу та визначили спільні плани подальшої роботи.
Цього ж дня в актовій залі Ківерцівського центру позашкільної освіти робота команди з брендування продовжилася у майстерні «Бренд громади творимо разом».
На зустріч завітали в.о. старости Сокиричівського та Суського старостинських округів Євгенія Мацюк та Юрій Самойлюк, керівники закладів системи освіти закладів системи культури активісти, голова Молодіжної ради, активна молодь та депутати Загалом більше 30 осіб у процесі роботи об’єдналися у чотири команди, щоб спільно визначити, що унікального є у Ківерцівської громади, які її переваги та нові можливості. Усі разом попрацювали над пошуком точок зростання, створенням позитивного іміджу громади, визначенням шляхів залучення інвестицій. Директор Агентства регіонального розвитку м.Славутича Київської області Арина Старовойтова, яка модерувала зустріч, у своїй презентації коротко розповіла про те, що таке бренд і для чого він потрібен громаді, чим відрізняються логотип, бренд, візуальний стиль, якими будуть етапи брендування. Сьогодні, коли в Україні створено більше 1070 громад, важливо віднайти свою унікальність та конкурентні переваги – саме про це й велася розмова.
Презентація перших результатів спільної роботи учасників зустрічі показала, що попереду у ківерчан серйозна дискусія та спільний пошук своєї локальної ідентичності для визначення концепції брендування. Весь процес може тривати від 3 до 12 місяців. До речі, у громаді вже розпочатий конкурс з розробки офіційної символіки та логотипу, однак проміжні результати показали, що роботу потрібно вести під наглядом експерта та дотримуючись певних послідовних кроків. Тож, слідкуйте за новинами – найближчим часом будуть підведені підсумки конкурсу щодо розробки офіційної символіки, натомість пошуку бренду будуть продовжені.
Бренд – це впізнаваність твоєї громади, атмосфера, настрій, репутація, культура. Тож, процес створення бренду не можливий без кожного з нас. Команда з брендування звертається із проханням до жителів громади долучитися до процесу і заповнити коротку анкету за посиланням https://forms.gle/yPJh5BJgevKamy2y8
Паперові бланки анкети будуть також розповсюджені у закладах освіти та культури, торгівлі та у публічних місцях зустрічей ківерчан.
Звертаємо також увагу увагу на те, що усі пропозиції можна надсилати на електронну адресу kivertsibrand@gmail.com
Запрошуємо до обговорення також у тематичну Фейсбук-групу «Бренд Ківерцівської громади створюємо разом» https://www.facebook.com/groups/175723370449573/
Вдячні наперед за вашу активну позицію!
особа з організації процесу брендування Ольга Матвійчук, тел. 0954669032