Товари для матеріально-технічного забезпечення підрозділів територіальної оборони (Зарядна станція EcoFlow DELTA max 2000)

Дата: 29.07.2023 08:36
Кількість переглядів: 191

 

Ківерцівська міська рада

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

UA-2023-07-28-007088-a

 

Найменування замовника: КІВЕРЦІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Тип процедури: відкриті торги з особливостями

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Товари для матеріально-технічного забезпечення підрозділів територіальної оборони,  (Зарядна станція EcoFlow DELTA max 2000)  за кодом ДК 021:2015 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання)

Деталізований CPV код та його назва: ДК 021:2015 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання.

Кількість: 7 штук.

Місце поставки послуг: 45201, Україна, Волинська обл., м. Ківерці, вул. Шевченка, буд. 14.

Джерело фінансування: місцевий бюджет відповідно до рішення Ківерцівської міської ради №28/32 від 21 липня 2023 року «Про внесення змін в Програму «Безпечна громада на території Ківерцівської міської територіальної громади на 2023 рік» затвердженої рішенням сесії № 22/43 від 19 грудня 2022 року зі змінами від 14.02.2023 року № 24/11, від 28.03.2023 року № 26/16, від 05.05.2023 року № 27/11».

Очікувана вартість предмета закупівлі: 476 000 грн з ПДВ.

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації (комерційних пропозицій) від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій на веб-сайтах можливих постачальників на момент вивчення ринку згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.

КЕКВ: 3110 Придбання обладнання і предметів довгострокового користування.

Порядок оплати – оплата здійснюється за отримані товари (післяоплата).

Умови оплати: Розрахунок за отримані товари проводиться Замовником при наявності відповідних бюджетних асигнувань шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника впродовж 7-ми робочих днів з дня фактичного постачання Товару (100% післяоплата)

Обґрунтування обсягів закупівлі: Обсяги обґрунтовуються відповідно фактичної потреби у відповідності до запитів військових частин.

Технічні та якісні характеристики товарів: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані на підставі вимог ДСТУ та технічних характеристик відповідних товарів розміщених у вільному доступі в мережі Інтернет їх виробниками та постачальниками.

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:

1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель

на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.

 

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних